Vad gör jag?

Jo, jag sitter på min breda men ack så sköna bakdel i soffan :) Letar jobb och tror att jag har kommit på några arbeten som jag skulle kunna tänka mig att pyssla med.. Men mer om det senare!


Har besiktat bilen på förmiddagen, det gick lagom bra.. Ombesiktning ska göras men det var inga större fel så jag kommer nog billigt undan.
När mamma har slutat och jag har hämtat Gina från dagis vid 15.00 åker vi till Hallstahammars möbeloutlet och kollar efter soffa, soffbord och tv-bänk till min nya lägenhet :) Inget som bör införskaffas pronto men det kan vara kul att kika va stället har att erbjuda!
Ha en bra dag och njut av det fantastiska vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0