Long time no see!

Har varit dåligt på bloggfronten, har helt enkelt inte haft något spännande att blogga om. Eller jo det har jag ju egentligen haft men orken har inte funnits! Jag har ju (som de flesta redan vet) fått ett missfall nyligen som inte ville "komma ut" av sig själv. Det har blivit operationer, inläggningar och en jäkla massa smärta! Nu är det förhoppningsvis bra iallafall. Ska iväg och ta ett blodprov imorgon för att se om jag fortfarande har graviditetshormon kvar i kroppen.
Vad har mer hänt under min lilla bloggpaus då? Jag har börjat min praktik på förlossningen! Det är helt fantastiskt kul, intressant och spännande! Självklart blir det väldigt otäckt emellanåt men att se lyckan hos alla nyblivna föräldrar när de får se sitt lilla barn slår allt :) Jag har redan hunnit lära mig mycket och att jobba på förlossningen innebär att man aldrig är fullärd så mer kommer jag hinna lära mig :D
Om en stund ska Gina iväg till dagis och jag tänkte passa på att träna innan jag ska jobba 14-21.30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0