Det händer roliga saker!

Kan börja med att meddela den första roliga saken och det är att Gina är frisk :) Så idag vart det dagis för hennes del!
Sak nummer två är att jag äntligen ska få bli kontaktperson :) Det var längesen jag var på mötet och nu har de äntligen hittat någon som kan passa mig så på tisdag ska jag få träffa henne/honom! :)
Tredje skojigheten är att jag ska börja läsa sjukvård den 17/10. Jag kommer att läsa på heltid så kursen ska läsas på 6 veckor och efter det är det 4 veckors praktik. När sjukvårdskursen är slut hoppar jag direkt på kursen utvecklingsstörning och andra funktionshinder :) Allt görs på distans, förrutom praktiken då såklart :)
Sist men inte minst är jag glad över att jag har fått ganska mycket jobb inbokat den här månaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0