Gina har varit skittjurig inatt :( Ingenti...

Gina har varit skittjurig inatt :( Ingenting verkade duga åt tösen.. Och mina underbara graviditetshormoner gör att jag tappar tålamodet och blir irriterad direkt :( Tur att Kristian finns <3 (även fast jag är lite tjurig på honom också ibland ;)). Imorse var vi iallafall hos bm. Vi pratade lite om förlossningen med Gina, min förlossningsdepression och lite annat smått & gott. Hon sa att jag är i vecka 7+4 ungefär och vi ska tillbaka för inskrivning den 7/6. När vi var klara åkte vi och hämtade Camilla och Melissa och så bar det av till Skiftinge :) Nu sover Gina middag så jag ska passa på att få i mig lite lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0