Hemma igen

Nu har vi äntligen kommit hem! Vi la oss inte förrän 06.00 imorse och 08.00 bestämde sig Gina för att kliva upp men så kan det vara :) Vi har iallafall sovit ett par timmar nu på dagen så det får räcka..


Resan gick bättre än väntat! På ditvägen somnade Gina på flyget och hon sov även hela bussresan till Alanya. Nu när vi åkte hem var hon ganska kinkig i bussen men hann somna redan innan planet lyfte :) Hon har trivts bra trots att det har varit 49 grader varmt och hon har plaskat omkring i poolen :) Det har inte blivit så mycket shopping för min del, det är mest Jennifer och Kristian som har handlat men det gör mig ingenting, jag har kläder så det räcker och blir över ;)


Nu är vi iallafall tillbaka i verkligheten och håller på och tvättar och packar upp väskor. Imorgon ska jag jobba 7-16 på lagersbergsgården, det ska bli kul :) Har inte jobbat där sen mars 2010 så det är på tiden att börja igen.


Tvätten nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0