Vår onsdag

Hallå!


Idag har vi haft fullt upp :) Började dagen med en promenad till Skiftinge.. Vad vi gjorde där vet ni nog redan :D Kom hem vid 12.30. Gav Gina lite mat då och sen fick hon följa med mig på möte :) När vi kom hem åkte vi till Autopipe och lämnade in mammas bil.. Hade förresten fått böter på den, taskigt!


På kvällskvisten har vi ätit, busat och nu har Gina precis somnat. Det var vääldigt längesen hon somnade såhär skapligt så jag håller tummarna för att hon sover för natten!


Imorgon ska vi till öppna förskolan här i Slagsta som öppnar igen efter en lååång julledighet, ska bli skoj :)


Verkar btw inte som att mina kära bloggläsare har några hyresvärdar, KOM IGEN NU! :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har pagoden. Dom är faktist bra. Hade ju kfast sist. Och dom sög =p Hehe.



Tack för din kommentar i min blogg. Känns skönt att veta att jag inte är ensam om såna tankar, att du också hade dom när du väntade Gina.

2011-01-20 @ 00:19:17
URL: http://mittegnalillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0