Tjosanhej!

På eftermiddagen tog Gina och jag en tupplur, det var riktigt skönt :D När vi vaknade hängde jag tvätt, plockade disk och dammsög (igen). När Kristian kom hem åkte jag och handlade lite på Willys.


På kvällen har Gina varit skittjurig :P Övertrötta bebisar är aldrig någon höjdare.. Men tillslut somnade hon iallafall :) Jag har precis betalat räkningar (alltid lika roligt) och så har jag ätit min kvällsmat som idag bestod av en morot, ett kokt ägg och 250 g keso :P Kristian var taskig och beställde kebabtallrik :O Var riktigt sugen på den men jag lät bli :) Duktig Sandra!


Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Tack så mkt ^^



Ja jag tycker att det är ganska lätt att ha 2 tätta barn eftersom 1 man är det för det mesta 2 föräldrar 2. den äldsta är mer självständig med typ allt så det är ingen fara.

Visst det finns tuffa dagar men ork har man iaf, man gör ju allt för sina skatter oavsett om man har ej ork eller har det :)

2011-01-25 @ 20:03:11
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0