Nu är vi hemma

Yes, we are back! Har ganska precis kommit hem och Gina sover fortfarande i vagnen så jag passar på att glutta lite på datorn.


Vi har haft en toppendag idag! Började med att gå till bvc vid 11.00. Gina hade bara gått upp 25 gram så nu väger hon 9150 g men hon hade växt en del på längden, dock minns jag inte i huvudet hur lång hon var.. När vi var klara där gick vi till Camilla och lunchade och efter det gick vi till skiftinge :) Vi kom fram till att det är 3,5-4 km dit så vi är ganska duktiga när vi går fram och tillbaka :)


Straxt ska jag tillaga min kvällsmat som idag består av lite broccoli, en tomat och en frukt.. Är vrålhungrig men det kanske kan mätta lite iallafall!

Kommentarer
Postat av: Albintilde

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-11-01 @ 18:47:04
URL: http://albintilde.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0