Idag är det tisdag..

Halloj alla glada :) Och ledsna också förstås! Idag gick jag upp vid 07.45.. Det var lite kämpigt eftersom vi har sovit till efter 09.00 i flera veckor nu.. Men det är dags att få lite rutiner i vardagen igen :) Vi fixade iordning oss och sen gick vi och mötte Camilla och hennes barn. Började traska mot Skiftinge men det var alldeles för kämpigt att ta sig fram med barnvagnarna i slasket så vi vände och gick hem till dem och fikade istället :) Vi kom hem runt 14.00 igen. Då fick Gina lite mat och sen lekte vi en stund. Vid 15.00 gick vi och la oss i sängen och somnade :O Sov ända till 17.15! Men skönt var det :) När vi hade piggnat till åkte vi och hämtade Cattis och så bar det av till Jysk där hon skulle köpa en.. sittbänk? Eller något sånt :P Den ska iallafall stå i hallen! Nu på kvällen har jag ätit kladdkaka (mums) och äntligen fått tösen att somnat! Det tog över en timma men så kan det vara :) Nu ska jag pussa på min stackars man som är sjuk igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0