Duduuuduuuddududu

Jag och Gina lyssnar på Nordman :D Hon verkar gilla musiken och ibland dansar hon i sin matstol, ser skoj ut :)


Vi åt för en stund sedan men Gina vägrade maten, det var bara efterrätten som slank ner :P Jag fick äta biff och sallad som igår, men biffen var så seg så jag fick ont i käkarna av att tugga :O Men ner slank den. Och imorse hade jag gått ner ett kilo :) Inga mängder men det är ju bara andra dagen än sålänge, vi får väl se om det blir några kilon till när jag är klar med dieten.. När den är slut så ska jag försöka börja med LCHF dieten så kanske man kan gå ner några kilo till, eller iallafall låta bli att gå upp igen :) Mitt mål är att gå ner 30 kilo men det dröjer nog ett bra tag innan jag kommer dit.. Men någon gång kanske :) Eller så gör jag inte det :P Får se!


Håller på och tvättar sängkläder så de ska snart hängas upp och sen åker skötväskan in i maskinen för den är full med småsmulor och luktar spya :O Så får det bli!


Imorgon ska vi till bvc och göra BOELtest på Gina. Ska också ta längd och vikt så det ska bli spännande att se hur mycket tösen har växt.


Nej nu skrev jag mycket.. Ska pussa på min dotra nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0