Diet

Morrn!


Natten har varit.. lite krånglig! Gina vaknar stup i kvarten och ska ha sin napp och hon vill inte sova i sin egen säng.. men så kan det vara :) Hoppas att hon inte är så tjurig idag som hon har varit de senaste dagarna! Det blir lite jobbigt i längden :P Just nu sitter hon i sin stol brevid mig och kastar nappflaskan åt höger och vänster :P Jag tror vi leker Gina-kastar-saker-på-golvet-och-mamma-tar-upp-leken :P Den brukar lekas ganska ofta här hemma ;)


Idag har vi inga större planer, Kristian ska iväg en stund på förmiddagen så Gina och jag tar nog en liten promenad då och så skulle jag behöva handla lite småsaker. Ska nämligen börja med en diet idag.. En riktigt svältdiet som håller på i 13 dagar men det är värt att testa iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad är det för diet?

2011-01-22 @ 09:38:42
URL: http://camillaklassons.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, vad är det för diet? Nu blev jag nyfiken.

2011-01-22 @ 09:44:52
URL: http://mittegnalillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0