Diet tips?

F*N! Jag mådde apa igår och åkte och köpte mig mat på Burger King så det var den dieten det.. Idiot är man ibland men jag hade absolut ingen ork kvar och mina händer darrade varenda dag pga blodsockerfall.. Blä! Så idag ska jag ha en äta-vad-jag-vill-dag och imorgon tänkte jag köra igång med någon ny diet, har ni några tips så är jag intresserad!


Om en stund ska vi iväg och köpa presenter åt Ginas kusin Ella som fyller två år idag och även åt min kusin Tindra som fyller fem år på tisdag :) Grattis flickor! Efter det ska vi hämta hem mitt lilla hjärtegull :D Hon är såååå saknad!

Kommentarer
Postat av: Helena

GI eller LCHF är bra dieter där du tappar mycket vikt utan att gå hungrig. När det gäller GI så har du en "inkörsfas" dom två första veckorna och då tappar du ganska mycket om jag har förstått det rätt, sen har du en fas där du tappar mindre men du går ner i vikt, det är mer som en stabiliseringsfas som du är i tills du nått ditt mål och sen sista fasen är från att du nått ditt mål och tills vidare :) Finns bra sidor man kan bli medlem på där du skriver in allt så ser du din viktnedgång och får "matscheman" och så :)Har en kompis som går på GI nu och hon har tappat 4cm i midjan och gått ner 2,6kg på första veckan :)

2011-01-29 @ 10:23:45
URL: http://h-lena.blogspot.com
Postat av: Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma

välj tex GI eller varför inte viktväktarna?::) du fåt äta allt då fast man räknar ju points. synd att du inte klrade dieten :( jag hade inte heller nå ork och var nära att svimma flera gånger. men de gick ändå :)

2011-01-30 @ 21:37:38
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0