Dag 7/13

Morrn! Dagarna går så snabbt och jag känner mig riktigt duktig! Det bjöds på massor av godsaker på partyt igår men jag tog inte ett smack, bara kaffe (som man får dricka obegränsat av). Bra Sandra!


Idag vaknade vi 06.45.. Gina tyckte nog att hon hade sovit färdigt då :P Jag började med att duscha och Gina sitter och leker nu. Straxt blir det frukost :) Den här dagen blir jobbig i matväg :/ En kopp te till frukost, ingenting till lunch och en lammkotlett till kvällen. Men det fixar jag :) Som tur är ska vi åka med Camilla och barnen till öppna i Stenby och kolla läget där :) Jag har varit där en gång tidigare men då var Gina ganska liten så hon verkade inte bry sig så mycket om vad vi gjorde..


Frulle nästa!

Kommentarer
Postat av: Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma

Enligt dieten som jag gick efter så får man inte dricka kaffe, bara koppen på morgonen. Det är bara vatten som gäller utöver de som står på schemat :)

2011-01-28 @ 09:19:52
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0