Hej hopp! Igår på Ikea shoppade vi lite ti...

Hej hopp! Igår på Ikea shoppade vi lite till Ginas rum :) Blev en lampa, en matta, en rullgardin (som vi lyckades glömma kvar på Ikea), en förvaringspryl och så köpte jag haklappar och några plastskålar :) Köpte också dörrar åt vår hylla i hallen. När vi kom hem åkte vi till Kristians farfar med en tv. Gina fick vara hos sin farmor och farfar under tiden :) När vi kom tillbaka och skulle hämta henne ville de ha henne lite längre så vi bestämde att hon fick sova kvar där :) Kristian och jag gick hem och städade och sen hade vi bara en myskväll till melodifestivalen och film :) Ganska skönt att vara barnfri ibland och få koppla av men nu saknar jag min älskling så vi ska snart ta oss iväg och hämta henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0