Ginas tredje tandsing!

Kände att Gina hade fått en tredje tand nyss :D Den här gången är det en "uppetand", gulligt :) Hon är så stor min tjej! Melissa hade också fått en tand idag, sin första! Så det är en riktigt tandsing dag idag!


Dagen har vi spenderat hos Camilla, Melissa och Ellen :) (som vanligt)! Vi trivs så bra där :D Camillas jobbarkompis var också där med sin dotter (som är exakt en månad äldre än Gina). Vi fikade och pratade om "föräldrasaker", t.ex blöjstorlekar, mattider och annat :D Haha!


På kvällskvisten har jag ätit falukorv och makaroner, hängt tvätt och pysslat lite med disken! Gina fick nyss välling och hon somnade direkt! I vanliga fall brukar hon krångla i flera timmar innan hon slutligen somnar i vår säng men nu ligger hon i sin egen :O Hoppas hon sover för natten!


Nu ska jag hänga tvätt! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma

och wilma fick sin fjärde idag haha ;D

2011-02-01 @ 19:08:11
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh vad mysigt! :) jag känner knappt nå mammor med barn alls =/

2011-02-12 @ 03:14:33
URL: http://lifeofelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0