Dålig uppdatering IGEN! Men det blir så ib...

Dålig uppdatering IGEN! Men det blir så ibland:) i torsdags var vi på öppna förskolan här i slagsta :) Efteråt åket vi till stan och åt lunch med Cattis :) Det blev American pizza ;) shoppde lite kläder åt Gina också. Vid 16.00 åkte Kristian och jag och hämtade vår nyinköpta bil :) och efter det åkte Cattis och jag till jysk och Öb och handlade lite :) Gårdagen spenderade vi först hos Camilla och hennes barn :) På eftermiddagen åkte vi allihopa till badhuset. Gina tyckte det var jättekul så det måste vi göra om :) Idag har vi inte gjort så mycket, mest gosat :) Fick hem två HIPP paket också! Det innehöll en HIPPofant (mjukiselefant) en mjukiskanin, en badhandduk för bebisar, massor av plastskedar, en frottépåse och två haklappar. Superbra :) Det ena paketet kommer jag att lotta ut här på bloggen inom kort och det andra paketet var till Gina, tack HIPP! Nu ska jag mysa med familjen :)


Kommentarer
Postat av: Eldarjennie

Informative website! Thanks!

2011-11-03 @ 06:47:54
URL: http://eldarjennie.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0