I'm back!

Det har varit lite mycket på sista tiden så jag har varken haft ork eller lust att blogga. Dels är det en stor omställning att börja jobba igen efter att ha varit hemma sen i mars förra året, och dessutom har jag jobbat många heldagar så det blev inte direkt en mjukstart som jag hade tänkt.. Det är också enormt stressande att aldrig veta när man ska jobba, eller om man ens får jobba över huvudtaget. Förhoppningsvis ordnar det upp sig bättre när Gina har börjat på dagis och vi får in lite bättre rutiner.


Den här veckan är jag iallafall hemma och nästan hela veckan är fullbokad :) Idag gar vi bland annat träffat morfar, mormor, farmor, farfar, pappa och Rose-Marie :) Imorgon ska vi träffa Camilla, Ellen och Melissa som vi knappt har sett på hela sommaren! Vi har saknat de töserna!


Nu ska jag busa med mitt lilla hjärtegull som står och hänger på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0