Veckan hittills

Jag har nog en lite bloggsvacka just nu.. Eller jag har rättare sagt en datorsvacka. Har knappt petat på datorn på flera dagar. Har nog haft annat för mig :P


Beskriver mina dagar hittills lite kort!

Måndags:
Körde mormor till sjukhuset
Hälsade på morfar
Mormor bjöd på lunch
Möte
Fikade med mamma
Åkte hem och myspyste!


Tisdags:
Tog hand om min sjuka älskling (den manliga)
Köpte en hylla, cd, påslakan, lakan, matta, spel mm.
Städade lite
Tvättade
Pysslade


Det är väl vad som har hänt hittills! Idag ska vi mest vara hemma och gosa alla tre. Gina och jag går nog till pappa vid 16.00 när han har slutat, vi ska nämligen provbyta telefon :)


Nu ska jag pussa på min lilla älsklingsbebis :)


Kommentarer
Postat av: Patricia-Mamma till wilton

Var bor du någonstans?

2010-09-29 @ 15:22:31
URL: http://metricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0