Vart tog bloggandet vägen?

Fick för mig att jag hade bloggat igår men tydligen inte :)


Vi åkte iallafall till mamma vid 10.30 igår. Vi drack kaffe och vid 12.00 gick vi ner till stan. Köpte lite snöre, nappar och klistermärken :P Vi gick tillbaka till mamma ganska snabbt och då började jag tvätta. Det är så dåligt med tvättider här i huset så det är smidigare att tvätta där :) Sen gjorde vi en lampa, den är nog inte torr på ett bra tag men jag ska försöka komma ihåg att lägga ut en bild när den är klar :)


Vid 16.00 åkte vi och hämtade Kristian och så bar det av till Coop för handling! På hemvägen stannade vi till hos mamma och hämtade lite saker och resten av kvällen hade vi hemmamys :D


Idag åkte vi och hälsade på Kristians farfar på förmiddagen. Därefter tittade vi in hos morfar som för tillfället bor på trumslagargården :) Därefter åkte vi till rusta, jula och byggmax och shoppade loss!


Snart ska jag klä på min lilla älskling och sen åker vi på Alexanders 1 års kalas :)


Kommentarer
Postat av: Patricia- mamma till wilton

Hej!

Jadå:) Jag hade värkar i två dygn ganska exakt. Från det jag kom in till bb tog det 17 timmar. Men mina värkar blev inte starkare och det va pga att jag hade knappt något fostervatten alls. Så när de försökte ta hål på hinnorna så vattnet skulle gå alltså från det tog det bara 5 timmar.

2010-09-25 @ 21:56:03
URL: http://metricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0