Vaccination

Imorse gick jag upp vid 07.00 :) Då tog jag mig en dusch, fixade mig, åt frulle och diskade alla nappar och flaskor :P Klockan 09.00 väckte jag Gina och vi tog bilen till motorcentralen för lagning! Därifrån gick vi hem till mamma och drack kaffe. Mötte lilla Ulla på vägen också, det var inte igår! Mysigt :)


Mamma och jag gick ner på stan och åt lunch (Gina följde såklart med men hon gick inte). Åhlens blev det. Sen gick bebben och jag till bvc för vaccination. Gina var superduktig! Hon grät precis när hon fick sprutorna men sen var hon glad lika snabbt igen :) Hoppas hon slipper feber. Dock tror jag det kan komma för hon är gnällig :( När det var färdigt gick vi till motorcentralen och hämtade bilen och så bar det av hemåt.


Imorgon ska jag till mvc 11.30 och stoppa in en spiral i nederdelen.. Efter det blir det lugn så tösen får kurera sig!


Bilder på sovrummet blir det inte idag för jag är inte färdig ännu.. Kanske imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0