Trötter

Hejsvejs!


Igår var Gina och jag hemma hela dagen. Hon hade fortfarande lite feber och var ganska kinkig så det kändes bäst att stanna hemma och vila. Pappa kom hit en stund och drack kaffe på förmiddagen och när han hade åkt tog Gina och jag en tupplur :) Resten av dagen hände det inte så mycket, jag satte upp lite gardiner och plockade lite bara :)


Idag har jag tvättat massor. Tänkte också ha storstädning men jag hann inte med mer än köket så jag får fortsätta imorgon. På eftermiddagen åkte vi till sjukhuset och hälsade på morfar och Kristians farfar. Efter det åkte vi till mormor och drack kaffe. Jag gav henne sin spruta också för hon vågar inte ta den själv :P På hemvägen köpte vi pizza och nu på kvällen har jag vikt all tvätt och tagit mig ett bad.


Nu ska jag moffa chips och kolla på tv :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0