Torsdag

Godmorgon! Här sitter jag och har det bra :P Vaknade vid 06.00 imorse av att Gina ville ha mat. När hon hade somnat om gick jag upp och åt frukost, duschade och fixade mig. Skönt att ha sånt klart när hon vaknar, och så får man lite egentid på köpet :) Inatt har vi sovit bra! Dumt nog har Gina börjat äta två gånger/natt igen nu när hon är sjuk, hoppas det inte blir en vana för hon sov ju så bra förut. Men sånt är livet :)


När lilltösen vaknar tänkte jag att vi skulle ta en sväng till affären och hämta ut mina paket :) Straxt innan 12.00 åker vi och hämtar mormor och sen blir vi nog kvar där och hjälper henne lite hemma under eftermiddagen :)


Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0