Tisdag idag! Jag bjuder på bilder :)

Jag tror iallafall att det är tisdag.. Vi säger så :)


En riktigt behaglig natt har vi haft, Gina somnade 18.30 igår och vaknade inte för mat förrän 05.30 :) Iofs brukar hon sova länge men de senaste nätterna har hon tappat nappen flera gånger men inte inatt! Skönt!


Igår färgade jag håret :O Fick ett ryck när jag var och handlade så jag köpte en toning, blev lite mörkbrunt.. Dock skulle jag nog ha köpt en förpackning till men vad sjutton för det var liiiite snålt mot slutet, men vad sjutton, så är livet :D Får se om jag är modig nog att lägga upp en bild på mig senare idag :P Haha!


Nu på morgonen har Gina och jag bara gosat i sängen, hon är så underbart glad på morgnarna så man blir alldeles glad själv :D Jag gick in och duschade efter en stund och när jag kom tillbaka hade hon somnat :P Så nu har jag klätt på mig och grejat lite, när tösen vaknar ska hon få på sig kläder och sen åker vi och möter mamma vid pingstkyrkan :P Det där med loppisar är inte riktigt min grej men vi följer väl med och glor iallafall :)


Här kommer lite bilder på världens finaste prinsessa!


Ingeborg och Gina :P


Rockstar! Det blev visst lite på sné :P


Haha, gissa var bebben är ;)


Myspys hos mamma :)


Glad tjej :D


Såhär söt är man när man sover :)

Nu måste vi klä på oss och åka! Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: camilla

Vi måste ses snart :)

2010-09-21 @ 19:06:07
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Emelie - mamma till Wilma

oj vad stor on blivit :) Hur gammal är hon nu?

2010-09-21 @ 22:08:26
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0