Sömnig

Morrn på er!


Vår stockholmstripp igår blev lyckad! Vi åkte ungefär 14.30. Då begav vi oss till mammas kusin Clabbe som har flyttat till Ekerö, fint!!! Där fikade vi och tog en liten promenix till badet. När vi åkte därifrån igen såg vi en häst med sadel och träns somsprang omkring på vägen.. Gissar att någon hade ramlat av, dumt!


Vi tog också en sväng förbi Anders Bagges hus, mest på skoj ;) Det fanns ett hus till salu brevid hans hus, vi funderade på att köpa det :P Haha! Sen åkte vi runt och kikade lite innan vi begav oss hemåt. Stannade också till på Max i Södertälje och åt, under tiden passade Ingeborg på att bajsa i bilen :D Hon var dålig i magen stackarn :/


Idag ska jag på efterkontroll klockan 08.00. Efter det bär det av till mamma och sen blir det badhuset med min lilla tös :) Klockan 15.00 ska jag till tandläkaren också så vi har fullt upp!


Nu ska jag gå och packa badhus grejor och skötväska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0