Sleepless nights..

Godkväll på er!


Igår hade vi lite att pyssla med. På förmiddagen åkte vi till mamma och åt frukost med henne och pappa. Kristian skulle jobba så jag hade ingen lust att sitta hemma. När vi hade ätit körde jag pappa till hållsta så han kunde hämta sin bil och sen åkte vi tillbaka och mötte mamma. Då knatade vi upp till sjukhuset och hälsade på stackars mormor som har brutit benet och morfar som har problem med hjärtat. Men de mådde bara bra båda två :) Trots omständigheterna..


Efter besöket åkte vi ner på stan och köpte present åt Ginas kusin Maja som fyllde år och sen åkte vi dit på kalas. Det var trevligt men varmt :P Men så blir det väl när det är mycket folk på en och samma plats :)


Natten har varit jobbig. Gina har gnällt massor och hon har inte velat sova :/ Stackars liten är jättesnorig och hostig. Vi fick låna sovpuckar av Maarit att ställa under sängen och de funkar jättebra :) Men sova ville hon ändå inte. Lite sömn har vi iallafall fått.


Idag åkte jag till mamma vid 13.00 och lämnade Gina medans jag var på möte. Efter det gick vi till sjukhuset och hälsade på morfar och mormor igen. När vi kom hem vid 15.30 somnade jag som en stock i sängen och när jag vaknade hade min älskling gjort mat :)


Nu har Gina precis somnat för natten och jag ska kika lite på datorn innan jag lägger mig och glor på tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0