Min lilla prinsessa!

Ni anar inte hur mycket jag älskar min lilla tös! Förstår inte hur en så liten människa kan vara så älskad :) Jag skulle aldrig vilja byta bort mitt liv för något i världen, jag är så lycklig!


 

Mitt lilla gullefjun!


Nu ska jag återgå till verkligheten :P Min lilla hjärta sover så gott i sin säng för tillfället :) Det är såååå skönt att gå upp och duscha, äta frukost och fixa sig på morgnarna medans Gina fortfarande sover, egentiden är guld värd!


Klockan 11.00 ska vi till sjukhuset eftersom jag aldrig var på min tid förra veckan :) Efter det hälsar vi nog på morfar en sväng och sen lovade jag mormor att åka dit och hjälpa henne med sprutan, tur att det är den sista :)


När mamma slutar vid 13.00 åker vi nog till den nya outletbutiken som har öppnat, hoppas de har något kul! Skulle behöva köpa ett nytt spjälskydd också, det vi har är för kort så Gina sparkar ut benen mellan spjälorna, vilket kan bli dumt!


Det var dagens planer, nu ska jag klä på mig!
 

Kommentarer
Postat av: cattis

Åhh hon är så fin, Lilla Gina =) du med Mammi! <3

2010-09-20 @ 15:23:20
URL: http://bhuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0