Helt slut!

Usch ja, trött är jag!!


Igår åkte vi till pingstkyrkan och mötte mamma. Tro det eller ej men jag handlade! En kökslampa och en hylla, båda från IKEA och de ser helt nya ut! Jag är nöjd :) Vi åkte vidare till mamma en sväng och sen gick vi ner på stan. Åt lite lunch på royal indian och sen gick vi till myrorna :P Jag har inte varit där på flera år och då var det riktigt skabbigt men nu var det faktiskt bara fräscha kläder! Köpte mig en vit skjorta. När vi var klara där åkte vi till mormor och fikade för hon fyllde år :) På vägen hem sen köpte jag med mig varsin kebebtallrik åt mig och Kristian ;)


Idag åkte vi till vårdcentralen 10.15. När jag var klar där åkte vi till mamma. Hon var inte hemma men jag umgicks en stund med Daniella och lilla Ingeborg ;) Vid 13.00 gick jag till stan och mötte Cattis och Maria, vi åt mat på corner, smaskens!!!


Runt 15.00 gick vi till sjukhuset. Ginas hosta är fortfarande inte bättre så jag fick en ny tid till barnmottagningen. Den här läkaren var kanon! Hon förstod att det var barn hon hade att göra med. Dessutom förklarade hon allt hon gjorde och hur det såg ut. Allt såg bra ut så antagligen är det bara en långdragen förkylning men vi fick iallafall hostmedicin utskrivet. Hoppas min skrutta blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0