Fröken krångel

Natten har varit jobbig.. Precis när jag hade somnat igår, strax innan 23.00 så vaknar Gina och gnäller. Vet inte vad det var så jag stoppade in nappen och då blev hon tyst. Jag kröp ner under täcket och precis när jagla huvudet på kudden så började hon gnälla igen.. Så höll vi på säkert tio gånger och tillslut gjorde jag iordning lite mat åt henne för efter maten brukar hon kunna somna, och mycket riktigt så gjorde hon det.


Efter någon timma började hon gnälla lite igen och efter lite krångel med nappen så somnade hon om. Så höll hon på några gånger.. Hon fick mat vid 04.00 igen och då sov hon till 07.00.


På förmiddagen har vi bara vilat oss lite, det behövdes. Vid 11.30 åkte vi och hämtade Camilla och Alexander och sen åkte vi till Coop och handlade lite. Jag köpte faktist coops egna blöjor åt Gina, de kostar 149 för två paket medans Libero (som vi brukar ha) kostar 109 kronor styck.. Det skadar ju inte att testa :) När vi hade handlat klart åkte vi tillbaka till Camilla och drack kaffe och lekte lite med de små liven :) Vi fick också massor av kläder och leksaker åt Gina, perfekt! Det tackar vi för :)


Ikväll står det mys på schemat! Vi ska äta kött och strips till, smaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0