Fina fisken

Hej hopp!


Idag skulle jag till barnmorskan och sätta in spiral men så blev det icke.. får helt enkelt vänta till nästa månad istället :) Istället åkte jag och Gina till pappa och hälsade på. Drack kaffe och satt där en stund. När Gina blev trött åkte vi hemåt och hon somnade ganska snabbt. Mer har inte hänt idag, bara slöat :)


Gina har inte fått någon feber från vaccinationen som tur är :) Hoppas att det inte blir något heller, men det tror jag inte :)


Senare ska jag iväg och handla och sen blir det pannbiff till kvällsmat :)



Kommentarer
Postat av: cattiiiiissssssssssssssss

PANNBIFF!! bjud över det till mig någondag? =) PUSS<3

2010-09-09 @ 01:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0