En hektisk dag

Som sagt åkte vi till mödravården imorse. Vägde mig, kollade blodtryck och blodsocker och pratade lite. Blodtrycket var väldigt högt men hon sa att det nog berodde på att jag var stressad men allt annat var bra :)


När vi var klara där åkte vi till mamma och drack kaffe med henne och pappa. Sen knatade vi ner till badhuset. Mamma badade med Gina och jag agerade fotograf pga tjejveckan :P Höhö! Vi var där fram till 11.00 ungefär. Då tog vi en sväng på stan och sen köpte vi med oss lunch hem till mamma.


När maten var uppäten gosade jag lite med Gina och sen körde jag mamma till jobbet innan vi åkte vidare mot tandläkaren. De kraffsade i munnen på mig och det gjorde ONT! Det gör det fortfarande.. men så är det :)


Nu på kvällen har jag tvättat, hängt tvätt, ätit, duschat, packat Ginas väska och diskat flaskor. Snart blir det tv och sömn för mig, huvudet bultar! Nattinatti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0