Dåligt med inlägg..

Som vanligt är jag dålig på att blogga på helgerna.. men så är det :) Jag umgås med min familj då istället :P


Stockholmsresan i fredags var iallafall lyckad :) Och kan ni tänka er att det finska bandet var faktist bra, även fast jag inte förstog ett ord :P Vi kom inte i säng förrän 04.00 och så skulle vi upp 08.00 igen för att hinna med tåget hem på lördagen :P Men Gina fick vara med pappa och Daniella en stund på dagen så vi fick sova lite :) Vår lördag blev alltså väldigt slö!


Igår hade jag en storstädar dag! Gina fick vara med Kristian hela dagen så jag städade och tvättade massor. Det är så rent och fint i lägenheten nu så ni anar inte ;) Vi hann också med att fira Kristians pappa som fyllde år. På kvällen jobbade Kristian några timmar så jag och Gina åkte till pappa och sa hej.


Inatt sov Gina från 18.30 till 12.15!!! Hon vaknade för mat 05.00 och 08.00 men resten av tiden sov hon, sömntuta :P Hon har varit vaken hela dagen idag också och det var ju trevligt :) Vi har fått hjälp av mamma att möblera om i sovrummet. Nu står Ginas säng på andra sidan sovrummet och tvn är flyttad.. Om jag hinner ska jag fixa lite därinne imorgon så lägger jag ut en bild.


Imorgon ska vi åka och lämna in bilen när vi vaknar och klockan 13.00 ska Gina vaccineras. Vi får se om det händer något mer!


Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0