Välkommen till systembolaget!

Jahaja.. 20 år! Min födelsedag blev iallafall trevlig :) Jag, Kristian, Gina, mamma, pappa, mormor och Daniella var och åt på Akropolis på kvällen, smaskens ;) Jag fick pengar av mormor och så fick jag hudkräm, nagellack och presentkort på panduro (favoritaffär) av Daniella :) Av mamma och pappa fick jag pengar att handla för på t.ex Ellos eller liknande :) När notan på akropolis var betald berättade de att jag skulle få handla för lika mycket som vi hade ätit  för under kvällen :P Då ångrade jag lite att vi inte åt efterrätt ;) Haha! Men det blev iallafall 1742 kronor och det är inte illa pinkat!


Idag kände jag för en slappardag så Gina och jag låg i sängen på morgonen och glodde på tv.. Efter en halvtimma tröttnade jag och fixade iordning mig och sen åkte vi till stan :P Jag köpte en ny mössa åt Gina, det behövs en varm nu till hösten! Och så handlade jag lite prylar på panduro så jag ska göra mig ett halsband :) På hemvägen var jag ju tvungen att handla på systembolaget bara för att ;) Det blev vin åt mig och öl åt Kristian! Mannen i kassan hälsade mig välkommen till systembolaget :P


Om en stund ska vi göra mat, friterad kyckling blir det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0