Trötter

Godmorgon.. eller god förmiddag skulle jag vilja säga :) Igår kväll hade vi lite fredagkvällsmys! Dock var inte Gina med eftersom hon somnar vid 18.00 varje kväll :P Men hon var ju med i rummet iallafall :D Jag och Kristian åt friterade strips och en supergod skinksteksröra som han gjorde, SUPERGOTT!!! Rekommenderar att köpa en fritös! Ska prova att fritera kyckling någon gång, kan bli smaskens :)


Idag har jag målat utsidan av Kristians studiovägg på morgonen och så har jag tagit mig en dusch.. Vet inte riktigt vad som händer idag, det återstår att se!


Nu vaknade min lilla tös från sin tupplur så vi ska gosa lite :)


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: okej tack! Får kolla efter det :)



ha en bra dag.

2010-10-09 @ 12:05:45
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0