Tjugo barre

Jaha, 20 år.. och jag kan meddela att det känns precis som igår, ingen skillnad :P Min kära man hade gjort iordning smörgåsar åt mig i kylen och så hade han laddat kaffebryggaren innan han åkte, riktigt skönt att slippa göra det :) Tack baby!


Gina har ätit tre gånger inatt.. Tur att hon somnar om fort iallafall :) Hon äter upp maten på ca tio minuter (glupsk som hon är) och sen somnar hon om direkt igen :) Så jag är utviland ändå! Nu på förmiddagen ska jag vänta på matleveransen från Ica ekängen :) De skulle komma mellan 11.00 och 13.00. Direkt när vi har fått maten ska jag till mamma och baka bullar inför dopet. Det är ju inte långt kvar nu :)


Min lilla älskling är påväg att somna här brevid mig nu så jag ska ta och hoppa in i duschen :)


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: tack :)



grattis i efterskott

2010-10-13 @ 09:48:39
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0