Tisdag

Blev ingen dopbloggning igår, dåligt av mig! Jag har nog en liten blogg svacka just nu men jag kan berätta lite kort om vad Gina fick i doppresent :)


En badbalja
Matset med tallrikar, bestick och en pipmugg med Mumin på
Pengar
Blommor som kusin Maja hade gjort på 6-års :)
Fler bestick (det går åt)
Kläder
En sångpåse
En spargris

Hoppas jag inte har glömt något nu :P


Matstolen vi köpte häromdagen och gåstolen vi köpte för några veckor sedan var tidiga doppresenter från mamma, pappa, Daniella, mormor och morfar :)

Jag fick lite födelsedagspresenter, bl.a:
En ring
Ett armband
Pengar
En oljelykta
Ett jättefint halsband som det står Gina på :)


Vi tackar så hjärtligt för alla fina saker :)


Här kommer två dopbilder. Många av våra bilder är suddiga så om någon har bilder från dopet, maila gärna över dem :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0