Söndag.. eller?

Känns som måndag idag.. Kristian har jobbat så det blir lite virrigt i systemet ;)


Iallafall har vi varit hos pappa och hämtat lite filmer idag. Har ÄNTLIGEN fått hem Greys anatomy säsong 6!! Har fortfarande inte sett den och nu har ju säsong 7 börjat på tv så jag måste skynda mig att se 6:an :D


Vi åkte iallafall till mamma när vi var klara där. Vi drack kaffe och hon bjöd på lax :) Mumma!! Så mycket mer har nog inte hänt.. Vi kom hem runt 15.30 och då började jag ganska direkt med maten, lasagne ;) Sen fick Gina mat och nu har hon slocknat :P Hon somnade  för ungefär en halvtimma sedan och nu sover hon för natten :P


Imorgon ska jag till gyn 10.00 och sätta in spiralen, hoppas det blir gjort den här gången!! Nu-TV!


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

Jag designar egna smycken som jag sedan säljer på min blogg till kanonpriser. tex budskaps/namnarmband endast för 79 kr. Givetvis håller dessa mycket hög kvalite. Man kan välja sin egna text och dessa finns i många fina färger.Perfekt att ge bort i present/julklapp. Ber om ursäkt om du ej tycker om att jag gör reklam för min blogg då är det bara att radera detta. Men de är helt klart värda att kolla in



http://smyckestokig.blogg.se/



mvh malin

2010-10-10 @ 22:55:48
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0