Släktbesök

Hejhopp!


Inatt sov Gina tolv timmar i sträck igen :) Hoppas att det är slut med nattätandet nu! Det var väl någon tillväxtperiod hon hade :)


Idag åkte vi till stan vid 11.00. Mötte Linn, Johanna och Emma och tog en lunch på Wayne's. Smaskens! Åkte därifrån 13.00 och då bar det av till mormor :) Därefter åkte vi till farmor och farfar en sväng, det var längesen vi var där nu.


15.00 åkte vi hemåt igen :) Fick då två tidiga födelsedagspresenter av min kära man :) En fritös och ett Wii spel :) Spelet kikade vi efter i somras utan att hitta det så det var kul :) Och en fritös satt jag konstigt nog och tänkte att jag ville ha häromdagen :D Undrar om min man kan läsa tankar?! Jag är iallafall väldigt nöjd och båda presenterna kommer att invigas imorgon :)


När paket öppnandet var klar så satte jag igång och fixade med Ginas vagn. Skulle göra om den till sittvagn eftersom hon har vuxit ur liggdelen. Tur att sittdelen har fullt liggläge :) Den blev mer lättkörd nu och jag är väldigt nöjd! Enda omställningen är väl att jag inte kommer att se henne längre när vi är ute och går.. Men jag antar att man vänjer sig :)


Från detta:




Till dethär:




Personligen tycker jag att sittdelen är snyggare, det är väl en smaksak!


Nu ska jag läsa bloggar och sen blir det en dusch! Imorgon åker vi med mormor till sjukhuset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0