Sista dagen..

Morrn! Vaknade 07.00 idag. Det blev en dusch och frulle och nu har min lilla älsklingsbebis precis vaknat :) Det finns inget mysigare att ta upp henne ur sängen på morgnarna och få ett enormt léende :) Underbart! Natten har iallafall varit kanon! Hon somnade 17.30 igårkväll och sov till 05.00 idag innan hon ville ha mat :) Sen somnade hon om direkt igen!


Idag har vi inga större planer, Maarit skulle komma hit vid 09.00 en liten sväng.. Mer än så händer inte :) Har nämligen tvingat mig själv att vara hemma hela dagen, vagnen står hos mamma och bilbarnstolen är i bilen som Kristian har till jobbet ;) Så idag blir det att vara hemma och pyssla i Jennifers rum tills hon kommer på fredag :)


Idag är det också min sista dag som tonåring.. försöker känna efter hur det känns för alla undrar alltid hur det känns när man fyller år :P Hihi.. Vi får se om det kommer någon känsla under dagen.


Har fortfarande gräsligt ont i magen efter spiralinsättningen.. eller egentligen är jag nog bara gnällig för det känns förmodligen som vanlig mensvärk :P Min mensvärk har försvunnit efter förlossningen så jag minns knappt hur det känns.. om ni ville veta :D Nu ska jag pussa på mitt lilla hjärtegull som ligger och kollar på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0