Onsdag

Godmorgon!


Igår hade vi bara en hemmadag.. Jag kokade lite potatispuré åt Gina och samtidigt gjorde jag potatismos till kvällsmaten, två flugor i en smäll :) Jag passade också på att unna mig en hel del tid vid datorn :) Och så gosade jag såklart massor med min lilla älskling! På kvällen åkte vi till Kristians farfar och sen åkte Gina och jag till pappa en stund och hälsade på.


Idag ska vi iväg till Camilla runt 12.00 och sen ska jag till vårdcentralen 13.30, den här gången är det pga ryggen.. Knepigt att de inte kan kolla alla "problem" man har när man väl är där :O Men tydligen måste man boka nya tider för varje "problem".. Underligt!


Nu ska jag klä på mig och fixa lite innan Gina vaknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0