Jag sitter fast

Det här blir ett kort inlägg.. Har nämligen lyckats limma fast tummen och pekfingret i en limburk med sånt där superlim som inte går att lossa på.. Klant :) Så det är lite svårt att skriva..


Idag har jag, Gina, Jennifer och Daniella varit en sväng på barnens hus och på stan. Köpte nappar till Ginas flaskor och så köpte vi träbokstäver med Gina och Jennifers namn så nu på kvällen har vi målat dem: Jennifer fick välja färg och det blev rosa :) Kommer en bild på det imorgon.


Nu ska jag kolla på simpsons och försöka få loss limburken från fingrarna :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhhh, jag vill så gärna träffa dig och Gina juuu =)

2010-10-21 @ 12:26:06
URL: http://mittegnalillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0