Ikea

Morrn!


Igår åkte vi till IKEA med Maarit och Ella vid 09.00 :) Fick med oss lite småsaker hem, bl.a påslakanset och en sovpåse till Gina, klädhängare, handdukar och lite annat.


Var hemma runt 12.30 igen. Då hade jag så ont i huvudet så vi gick och la oss i sängen och somnade en stund :) På kvällen skjutsade jag Kristian och hans kompis till stan och så hade jag en myskväll hemma med cheezeballs, choklad och pizza ;) Kristian kom hem lite halvdragen vid 00.30 och pratade för fulla muggar :P Vi somnade runt 01.30 ungefär :)


Nu på morgonen vaknade Gina 06.30 och ville ha mat och efter det kunde jag inte somna om så jag gick upp och duschade och fixade mig :) Ska väcka Gina om ca en halvtimma och sen knatar vi till kyrkans öppnaförskola :) Efter det åker vi till mamma. Ev tar vi en sväng till babyproffsen också och köper en ny bilstol åt Gina, de har några stolar som de har massor av rabatt på just nu så om ekonomin tillåter köper vi den idag, vi får se :)


Nu ska jag packa skötväskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0