Hur man får en bebis att bli nöjd!

Man lägger henne i sängen och sätter på sängmobilen :P Hon börjar genast sprattla så det ser ut som hon ska sparka av sig benen ;) Haha, vet inte hur många gånger jag har hört den där j*kla låtern. "You are my sunshine, my only sunshine" plingar det dagarna i ända.. I början var det riktigt gulligt men nu när man har hört den hundrafemtionelva gånger är den inte ett dugg gullig längre :P Men jag lyssnar gärna på den, sålänge min lilla tös blir nöjd :)


Håller på och frostar av frysen, behövligt. Sitter också och handlar på Ica Ekängens hemkörning :) Kostar bara 95 kronor och då får man allt ända fram till dörren :) Smidigt och bra för oss som har många trappor och en liten bebbe att släpa på. Rekommenderas!!


Kommentarer
Postat av: Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma

svar: fyfan vad skönt! :D Wilma har sovit en hel natt två gånger, men dom nätterna har inte jag sovit. synd de, men jag hoppas wilma också börjar sova hela nätter snart :)

2010-10-12 @ 14:31:57
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: haha tack ska du ha :) jo jag tröttnade på det, men tar de i min takt så känner jag för o äta nått gott någon dag så gör jag de :)

När du väl är motiverad så fixar du säkert de :)

2010-10-12 @ 17:47:54
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0