Grötprovsmakning

Morrn! Gina vaknade vid 07.30 idag. Då fick hon några skedar gröt och sen sin vanliga mat :) Tänlte börja med lite gröt nu på morgnarna så vi får in lite rutiner på ätandet :P


Idag ska jag koka potatis och broccoli åt lilltösen och frysa in så det finns. Vi börjar inte med det riktigt ännu men det är skönt att ha klart :) Ska också rensa ut lite skåp om jag hinner.


Just nu sover mitt lilla hjärta igen så jag ska passa på att äta lite frukost, men först lägger jag ut lite bilder från provsmakningen igår :)




Lite förvånad :)




Sen blev det bättre :)




Gullefjun :)




Smaskens :)


Kommentarer
Postat av: Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma

stor hon blivit :)



svar: Okej :D dom är så mysiga dom där tröjorna!

2010-10-05 @ 20:19:42
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: josefin

Kladdigt och sött =)

2010-10-09 @ 23:03:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0