Fredag

Godmorgon.. eller trött morgon kanske jag ska säga! Det är så rackarna segt att gå upp tidigt nu när det fortfarande mörkt på morgnarna. Men det gör ingenting för jag är ett stort fan av hösten ;) Den är så mysig!


Jag gick upp klockan 05.00 med Kristian idag. Har hunnit äta frukost, duschat, klätt på mig och fixat iordning mig :) Skönt att ha det klart så man kan koppla av vid datorn en stund. Snart ska jag packa iordning skötväskan så den är färdig och efter det väcker jag min lilla tös :) Klockan 08.00 åker vi mot mormor!


Detta är min sista helg som tonåring också.. Hur ska vi spendera den då? Jo, med supergod mat och en jäkla massa mys med min lilla familj :)


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sara

gullig blogg. :)

2010-10-08 @ 07:23:51
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0