Far och fläng, slit och släng

Det är dåligt med bloggande som ni säkert märker.. Jag har iallafall kommit loss från limtuben ;) Berättar lite kort om gårdagen:


Kyrkans öppna förskola
En sväng till mormor
Körde mormor till mamma
Körde hem svärmor från stan
Körde hem mormor igen
Hämtade upp pappa
Köpte matstol åt Gina
Åkte till affären
Hade moffarkväll i soffan


Det var några av gårdagens händelser.. Hektiskt!


Idag har jag bara plockat lite och packat skötväskan på förmiddagen. Om ca en timma åker vi till arlanda för att lämna Jennifer. Dumt nog var jag inte beredd på att det skulle komma snö så sommardäcken är fortfarande på.. Men vi får väl vara försiktiga. Bloggar nog inte när jag kommer hem för vi är nog trötta då.. Hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: L O I S ♥

Hejsan! Vad fin blogg ;) Vad gör du? Kram

2010-10-22 @ 20:58:33
URL: http://loisacphoto.blogg.se/
Postat av: Yvonne Strandvik

vilken fin blogg! :D

2010-10-22 @ 23:58:12
URL: http://ystrandvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0