Bajs och stress

Husch vilken dag!


Imorse vaknade Gina vid 07.15 och sjöng för mig :P Då la vi oss i sängen och gosade en stund och sen somnade hon om. Då passade jag på att träna, duscha, klä på mig och diska lite flaskor. När hon vaknade igen hade hon lagt av den största bajsen jag någonsin sett!!! Det rann bajs längst benen på henne :P Icke mysigt!


Vid 11.00 åkte vi till mamma för att se om det fanns ledig tvättid där men det fanns det inte :/ Hon kom hem 12.45 och då åkte jag i ilfart till mitt möte och efter det åkte jag i ilfart till kyrkan och träffade prästen. Vi gick igenom dopet och lite psalmer och sånt :) Trevlig präst iallafall, tror han hette Bosse :P


Nu har vi nyligen ätit och jag är trött som attan! Tror Gina börjar få tänder eller något för hon är vaken och gnäller halva nätterna och stoppar händerna i munnen hela tiden.. Vi får väl se om det tittar fram en liten tandsing snart :)


TV nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0