Äntligen insatt

Åkte till sjukhuset 09.15 imorse. Det tar sin lilla tid när man ska ha med sig bebis, barnvagn, skötväska och sig själv :P Fick äntligen sätta in min spiral iallafall.. Det gjorde lite ont men det gör ännu ondare nu :O Men vad kan man vänta sig när de massakerar livmodern på en? :P Jag får helt enkelt gå på alvedon tills smärtan är över :)


Vi åkte till mamma sen. Hon jobbade men jag försåg mig med lite kaffe och korv. Hon kom hem 12.30 så hon fick passa Gina medans jag var på möte.


Vid 15.00 var vi hemma igen och nu på eftermiddagen har vi fixat lite i Jennifers rum och fått upp en hylla över vår säng :) Nu ska jag kika efter lite roliga saker att handla på nätet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0