Pyssel

Hejhopp! Trevlig första advent.. Eller hur man nu säger :)


Igår morse gick Gina och jag till kyrkan och åt frukost med Camilla och hennes familj. Det var riktigt mysigt :P När vi hade gått därifrån åkte vi och hämtade mamma och så bar det av till ÖB. Köpte lite julsaker och andra nödvändigheter! Därefter åkte vi till Jysk, köpte julgardiner! Finfint :) När vi kom hem gjorde vi lite mat och så hade vi tvättstugan resten av kvällen!


Idag började vi dagen med att pyssla lite. Jag har satt upp lite julgardiner och "julat" till det lite hemma.. Vid 12.00 åkte vi och hälsade på Kristians pappa och efter det åkte Gina och jag till pappa och drack lite glögg! Nu har vi varit hemma ett tag och jag har fortsatt med mitt pysslande ;) Har också gjort en sänggavel som jag har tjatat om länge nu.. Äntligen är den gjord! Nu ska den bara upp :P Men det får vänta.


Just nu sitter vi och har familjemys med glögg, pepparkakor, julgodis och adventsljus, mys!


Jag har inte varit överförtjust i julen de tidigare åren nu är det helt plötsligt jättemysigt när man har barn :) Inte för att Gina bryr sig om ifall vi har julpyntat eller inte men man får lite mer "familjekänsla" när man har barn, det tycker jag om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0