Ny vecka igen :)

Morrn!


Gårdagen blev lugn.. Vi åkte från pappa runt lunch och då  stannade vi till hos Kristians farfar och hälsade på. När vi kom hem packade vi upp och sen hade vi söndagsmys resten av dagen :) Kvällen var gräslig med en skittjurig Gina som bara skrek hela tiden.. Hoppas att de där tänderna tittar upp snart så hon slipper det här (och vi också). Hon somnade hela tiden i vår säng och när vi lyfte över henne till sin egen säng började hon skrika igen. Tillslut orkade vi inte hålla på längre utan hon fick ligga kvar mellan oss :P Finns det inget sätt att "påskynda" tandsprickningen?


Idag hade jag en glad och pigg tös brevid mig när vi vaknade :P 07.00 hade hon sovit färdigt, sovmorgon ;) Hon fick gröt och sen låg hon och sprattlade på golvet en bra stund :) Nu sover hon och jag har fixat mig lite :) Vid 12.30 åker vi och hämtar upp mormor och sen bär det av till morfar en stund :) Mer planer än så har vi inte för tillfället :)


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

tror tyvär inte att man kan påskynda tandsprickningen, det brukar gå över på ett par dagar som tur är. Men alvedon kanske man kan ge? :O När min 2,5åring fick hörtänder så grät hon varje natt i en vecka, inte roligt :/

2010-11-08 @ 16:04:52
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Viola

En bitring som legat i kylen kan lindra lite vid tandsprickning :)

2010-11-08 @ 16:14:41
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0