Farsdag present

Morsning! Imorse vaknade tösen min 06.45.. Vet inte om jag är jätteförtjust i att hon har blivit så morgonpigg :P Men det är bara att gå upp :) Vi åt lite frukost och efter en stund försökte jag få henne att somna om men det gick inte.. Hon är skitgrinig nu när lilla tandsingen är påväg upp :P Tillslut somnade hon iallafall i min famn och när jag väl hade lyckats få ner henne i sängen utan att väcka henne gick jag in och duschade :)


Nu är bruden vaken och ligger i sitt babygym och busar :P Från rygg till mage, tillbaka till ryggläge, tillbaka till mage igen, bita lite i allt möjligt, vila en stund, tillbaka till rygg igen.. sådär håller hon på :P


Idag ska vi åka med syster min och köpa en farsdag present åt pappa eftersom de åker till Egypten inatt :) Lika bra att köpa något nu! Får se om det blir tuna park eller stan.. Det visar sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0